En tröttsam onsdag

Började med ett tidigt uppstigande då Jessie skulle till skolan i Halmstad och jag fick ta bussen hem kvart i sju! Kom hem lagom för att säga hej då och önska mamma och pappa varsin trevlig dag på jobbet. Därefter en kort frukost med lillebror och tv-tittande. Direkt efter han försvann ut genom dörren i det kalla vinterlandet så kröp jag till kojs i min säng, dubbla täcken och en stor mjuk kudde för att sedan gå upp en timme senare.

Möte med härliga grupp två, från lite olika håll runt om i landet och vi laddade tillsammans för de båda redovisningarna som väntar imorgon, grovanalys av bensinstation samt lärfrågor till tema riskhantering.

Efter en del förberedelser och pluggande tog jag mig en extra frukost och kröp ner ytterligare en timme för att sedan gå upp, sätta mig framför tv:n och slappa en stund innan det var dags för lunch. Hittade en låda med köttfärs som jag la på på grytan i låg värme för att tina, tillsammans med det kokade jag pasta, blandade ner lite extra gottigottgott såsom ketchup, tomatpuré, paprikakrydda, pressad vitlök, svartpeppar, chilisås, matlagningsgrädde samt lite soja. Smaskens blev det och en mättande mage som därefter fick vila på soffan ytterligare en stund.

Sen bar det av till Kungsbacka, samling och packning av hockeygrejerna för att sedan åka till bortamatch i Alingsås, ingen höjdare då det blev torsk med 3-2 så vi behöver inte gå in mera på det.

Nu är det det vanliga, NCIS, snus och oboy på sängen och sen är det läggdags för att vara pigg imon!

...............................................................................

Jessie är på drinkfest i Halmstad, hoppas hon har roligt

...............................................................................

Imon är det redovisning i grupp två från brandskolan

...............................................................................

Samt hockeyträning, inte taggad då jag är förbannad av en rad olika orsaker vilket jag inte tänker offentliggöra

...............................................................................

Linn ska boka Pink-biljetter imon för konsert den 23/7, kul som fan!!

...............................................................................

Öl på fredag, sugen!

God natt // Micke

Kommentarer
Postat av: Willys-Emelie

Ja, då man inget annat har för sig glider man in på facebook. Då man lekt färdigt med allting där ser man att brandmannen har sig en blogg och jävlar vad utförligt du skriver hahaha :P

Hoppas allt är gött!

2010-02-11 @ 03:41:54
URL: http://thegoldenflow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0