Ledig dag men en händelserik dag

Rehab för kroppen denna måndag. Ledig från träning, Jacob sjuk så inget gym och istället för att åka in själv har jag tagit hand om min kropp på bästa sätt. Chips o cola till frukost, jordnötter o öl till lunch, pizza o öl till middag och kvällsfika med kaffe, kladdkaka och whisky... Haha ne nu skojjas jag. Däremot har jag tagit ett varmt välbehövt bad för att tillfredställa varenda liten del av min kropp. Jag har ätit och druckit bra och känner mig pigg och frisk. Jag har pluggat och läst in mig ytterligare på vad riskhanteringsarbete och analysmetoder innebär och jag har dessutom kopplat av i soffan tillsammans med min far och kollat när Frölunda turligt nog besegrade Luleå med 2-1 i Scandinavium. Kanske inte alltför händelsrik men jag själv känner att jag fått gjort mycket, men ändå tagit det lugnt. Nu är det kväll vilket för mig, en måndag innebär macka med oboy och NCIS på tv.

Hungrig, gott ska de bli med macka och iskall oboy nerkrupen i sängen

....................................................................................

Jessie har klippt och färgat håret idag, intressant att se imon

....................................................................................

Träning imon dessutom, efter en jobbig och känslomässig säsong är jag mer taggad än någonsin då play-off snart går av stapeln - ROLIGT!!!

....................................................................................

OS snart också - mer tv-sittande förmodligen

....................................................................................

Funderar på framtiden

God natt önskar Micke! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0