Supersöndag

Vad händer då? Typ ingenting planerat, ska nog ta dagen lite som den kommer...
Ska i och för sig in med bussen till Kungsbacka om lite drygt en timme, ska fixa nytt simkort till telefonen så jag får ta en gammal tills jag får en ny igen. Vad som händer förutom de har jag ingen aning om. Inte hört nåt från någon och lite som det brukar vara får jag själv ta saken i egna händer. Agera medlare och annat som gör mig lite halvtrött faktiskt. Lite så det var igår och man försöker och försöker men duger till slut inte till nånting. Supertråkigt!

Ni som känner mig vet ju att vi torska andra matchen i kvalet i fredags och är därmed borta från fortsatt spel. Återigen utvisningarna som ställde till det för oss. Nu är säsongen över för i år och nu blir det tokgym istället, ska börja simma oxå för de behövs inför livräddningen senare i vår, behöver skaffa mig lite vattenvana!

Nu ska jag sticka iväg! Hörs, ses, Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men se vilken bra söndag det blev sedan :) Underbart att du bloggar! Lite nytt att läsa (Y)

2010-02-23 @ 17:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0