Tisdag och februari månad

Ljusare tider, trodde man då de snöade på nytt som tusan i helgen! Snö är i och för sig ljust och lyser upp marken om nätterna med hjälp av månens sken. Men jag önskar mig värmare, behagligare och längre dagar nu. Skönt att ha två veckor i Turkiet till sommarn att se fram emot. Annars är man uppe i en hel del plugg nu, och en hel del hockey. Tre matcher denna veckan och det närmar sig play-off!

.....................................................................................................

Tatuera mig snart

......................................................................................................

Dubbelträning idag

......................................................................................................

Klippt en viss helsvart katts klor efter att ha blivit riven ett par gånger!

Ha en trevlig dag! Micke

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag fudnerar allvarligt på att ta ett tag med klosaxen jag med!! En klo på näsan i gryningstimmarna är inget att hurra över ^^

2010-02-23 @ 17:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0