Tisdag V 8

God morgon på er! Haha hell no här har man varit upp sen 7 med typ tre timmars snooze. Ja Jessie vägade gå upp imorse, så himla tröttsamt! Haha oj klyschigt, dem faller in som bara den nu för tiden ;)

Dagen har varit full med aktiviteter. Frukost med J, bussen hem för 25 kr. Plugg där jag gör en rapportskrivning som sagt och den här gången var jag tvungen att tillämpa formatmall, något jag glömde på den förra rapporten och där satt jag idag och kollade en av MSB:s roliga filmer om hur man använder word, aja noga ska de va!
Det roliga var att när han satt med sitt antika word och berättade och visade hur man skulle göra så fick jag ju bara grepp om namnen på saker och ting, men jag kunde ju inte göra så som han gjorde eftersom jag har en liten nyare modell av word, sorry MSB - trummor - bosh kush bam bom!

Yeahyeah, sen var det bussen in, 25 kr för att träffa min andra J, denna gången Jacob och gym stod på schemat. Två timmars gym och sen skjuts till mor där jag åkte med henne från jobbet.

Därefter var det direkt till Åsas lilla ICA, ICA Supermarket. Slå det ni bonnläppar från Frillesås och Fjärås!
Handlade med farsan, mat och godis naturligtvis.

Har hjälpt pappa med förberedelserna för maten väntar nu på maten. Efter det blir det cola, choklad och pop-corn. Ingen vanlig tisdag vill jag poängtera men nu var jag gudamej sugen så smack sa det bara och 50 spänn fattigare i min nyinköpta plånbok eftersom efterblivna skåningar från Helsingborg inte har nog att göra där nere att de måste stjäla våra, lite finare saker lite längre norrut!

Nu orkar jag inte skriva mer och ni orkar inte läsa mer.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0