Ny dag nya möjligheter

Torsdag, ännu en händelserik dag på Mickes schema. Vackert väder dessutom hoppas dock inte det är för kallt.

Idag fick jag reda på att jag får studiemedel från CSN, ska bli skönt att slippa vända och vrida på varje krona för att kunna gå runt. Och jag får dessutom massor över till sparande för lastbilskörkort samt andra planerade nöjen.

Jag ska sätta mig och plugga en aning nu strax sen väntar en bussresa till lilla Kungsbacka där jag ska träffa Stonky, deffa lite sen äta något tror jag innan nästa träning står på schemat. En förhoppningsvis lugn isträning efter 6-2 matchen igår mot Wille och Bäcken.

.................................................................

Pappa är extra glad idag eftersom han leder mot mig!

.................................................................

Undrar om Jessie vill ha en puss idag?

.................................................................

Lillebror fyller år till helgen, 17 i och för sig men något fint ska han väl få...? Storebror återvänder dessutom från Thailand, kul att se honom solbränd igen!

Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Lilli ;)

Åhhh Mattsson, ätligen.. Kul att du börjat skriva igen :) fortsätt så, hoppas allt e bra med dig annars :) kram!

2010-01-28 @ 21:34:52
URL: http://fridabjorkroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0